Google+ Followers

2013 m. gegužės 16 d., ketvirtadienis

plaukų kaukė nuo pleiskanų

nutariau čia patalpinti, mūsų plepalų temoj taip išgirta plauku kauke nuo pleiskanų 
man gavosi dviems kartams -nors pleiskanu nėra labai daug pas mane bet ,būna kad niežti galva -labai gerai nuramino galvos oda 
aš tik ja papildžiau keletu priedu -bet pats pagrindas neem aliejus ir actas 
(neem aliejus be galo smirdi supuvusiais svogūnais bent jau man )





neem al-10g,obuoliu actas -20g,vanduo -25g 
guaro arba kita galite rinktis  guma -1g (sita  norėjau pabaigti tai plauku kaukei tiko)
dildelių ištrauka glicerino ir spirito -5ml
algo Zinc.pantenolis b5,konservantas 
eteriniai levandu ,arbatmedzio ir as dar lašinau  litsee citronnee-kad kažkiek kvapa paskanint 
ai dar idejau guarsikl kad ne tik butu nuo pleiskanu bet ir pačius plaukus pamaitintu 




2 komentarai:

  1. Ar litsea numuse kazkiek neem aliejaus kvapa? Man to kvapo (smarves) niekas nepermusa :( (Ausra)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :) kažkiek taip ,as ta kauke užsidėjus puse dienos išbuvau,to kvapo nelabai pati ir užuodžiau ,sunus ir nieko nesake kad kažkas labai smirda :) pas mane obuoliu actas su mirkytoms metom- tai dar tas labai kavapa sušvelnino neemo

      Panaikinti